خستــم از بــازی . . .
یــه בُخــــ♥ــــے بـے مـَـغـــز...ツ
✖تـا آخـر خط باهات مـی اومـدم ، اگه سرِراهم نـُـقطه نمی ذاشـتـی✖

تــابـــ تـابـــ عـَـباســی

یــادِش بِخـِـیــر اون بــازی

 

هـَـربــار قـَسـَـم مـی دادَم

 פֿــدا مـَـنـو نَنـدازے ...

 امــا اَلـآن...

تـابــ تـابـــ عَبـاسے

פֿــُـدا خـَـستم از بــازے 

دنــیـا چـِـقـد تـابـَـم داد

 کــاشکے مــنُو بـنـدازی. . . !



نظرات شما عزیزان:

❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت12:37---16 بهمن 1393


من آهسته عبور میکنم صدای گامهای خسته ام را نمیشنوم

باقی می مانم در خود و تاب میخورم در آهستگی زمان

و سرگیجه می گیرم از این سکوت این سکوت تلخ

جریحه دار می کنم حرمت حسابهای عمرم را

اما لذتی است بی پایان در لحظه لحظه عبور

هر چند آرام هر چند ساکت دوستش دارم


JAVAD.A
ساعت0:36---15 بهمن 1393
من خسته ترم.
خـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــسته ام


حانا
ساعت22:07---16 دی 1393
من زاده ی فرزندی بنام عقده امـــ
بترس از روزی که فرزنـــــذم بدنیا بیآید


حانا
ساعت22:05---16 دی 1393
دلت که گرفت منت زمین را نکش...

راه آسمان باز است پر بکــش...


رهــــــا
ساعت18:07---16 دی 1393
لــ♥ــایک داری

sam
ساعت18:06---16 دی 1393
chera depresi dokhie bi maQz?
nabinim Qameto


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, | 12:12 | ▂▃▄▅▆▇█▓▒░BiTa░▒▓█▇▆▅▄▃▂ |